Den nigerianske angriber forlader Lyngby ved kontraktudløb

foto: fodboldbilleder.dk
Oke Akpoveta stopper i Lyngby

Lyngby Boldklub siger farvel til Oke Akpoveta, når kontrakten med klubben udløber den 30. juni

Oke Akpoveta har i indeværende sæson bidraget med fire scoringer i 16 kampe, men efter sæsonen er det slut med den nigerianske angriber i den kongeblå. Han har i foråret været udlejet, og nu er det afgjort at han ikke vender tilbage til Lyngby Boldklub efterfølgende.

”Oke gjorde det rigtig godt for os i efteråret, men tog i vinter til Sverige for at få mere fast spilletid. Der har han klaret sig virkelig godt, og det har bragt ham i en fordelagtig position, så derfor er jeg heller ikke i tvivl om, at han nok skal komme videre herfra. Vi er glade for hans bidrag i Lyngby Boldklub, og vi ønsker ham held og lykke fremover,” lyder det fra David Nielsen.

Efter sæsonen er 24-årige Oke Akpoveta således fri til at finde en ny klub, og angriberen har gjort sig positivt bemærket under sin udlejning til IK Frej, hvor han efter 9 kampe er topscorer i den næstbedste svenske række – Superettan – med 7 scoringer i 9 kampe.

Lyngby Boldklub ønsker Oke Akpoveta held og lykke fremover.