Lyngby siger farvel til Viktor Noring

Foto: fodboldbilleder.dk

Lyngby siger farvel til Viktor Noring

Lyngby Boldklub siger farvel til Viktor Noring når kontrakten med De Kongeblå udløber efter sæsonen.

Med 10 kampe for Lyngby Boldklub har Viktor Noring spillet en pæn rolle i Lyngby Boldklubs succesfulde sæson i 1. Division. Men når kampen mod Fredericia er fløjtet af tager De Kongeblå alligevel afsked med den svenske målmand, der i foråret blot har spillet en enkelt kamp for Lyngby.

Det er selvsagt ikke en holdbar situation for hverken Lyngby eller Noring, og derfor skilles parterne nu. Det gør Viktor Noring fri på markedet til at finde en ny klub.

”Viktor har fra dag et bidraget til truppen med sin gode indstilling og enorme seriøsitet. Han skal også have ros for altid loyalt at have bakket Andreas op, når han ikke selv har spillet. Og der må heller ikke herske tvivl om, at Viktor træner og arbejder seriøst på at blive en bedre målmand hver eneste dag” fortæller David Nielsen og fortsætter:

”Viktor spillede i efteråret nogle flotte kampe for os, men fik desværre en lille skade, som satte ham tilbage, og siden da har han måtte tage til takke med tjansen bag Andreas. Sådan er fodbold nogle gange, og vi håber, at Viktor i fremtiden finder, hvad han søger,” siger Lyngby-cheftræner David Nielsen, der suppleres af Viktor Noring:

”Jeg har trivedes rigtig godt i klubben og været rigtig glad for mine holdkammerater. Jeg skylder specielt en stor tak til den fysiske træner Mikkel Marker og målmandstræner Niels-Christian som har været specielt gode støtter, mens jeg har været i klubben. Jeg ønsker Lyngby det bedste” fortæller Viktor Noring.

25-årige Viktor Noring kom til klubben før denne sæson fra Heerenveen og har tidligere i karrieren repræsenteret blandt andet Celtic og Malmö FF. Lyngby Boldklub ønsker Viktor Noring held og lykke i den videre karriere.