Jeppe Brandrup forlænger med Lyngby Boldklub

foto: fodboldbilleder.dk
Jeppe Brandrup forlænger med Lyngby Boldklub
Lyngby Boldklub er enige med Jeppe Brandrup om en kontraktforlængelse, der holder den populære højreback hos De Kongeblå i næste sæson.

Jeppe Brandrup og Lyngby Boldklub er igennem syv-årskrisen, og nu, hvor sæsonen er gået på hæld, har parterne hurtigt fundet hinanden ved forhandlingsbordet og sat underskrifter på en ny kontrakt – gældende for den kommende sæson, altså frem til 30. juni 2017. Jeppe Brandrup skal dermed igen repræsentere Lyngby i Superligaen, og det er noget, den snart 31-årige back glæder sig til:

”Det bliver det ottende år nu, og jeg synes da, det ville være underligt, hvis jeg ikke skulle spille Superliga med Lyngby,” griner Jeppe Brandrup og fortsætter:

”Klubben og jeg har kæmpet for det i flere år efterhånden, så det betyder lidt ekstra, at det er den blå trøje, jeg skal trække over hovedet i Superligaen. Det bliver et fedt år, tror jeg, og det er noget, vi alle sammen glæder os til. Så jeg er glad for, at klubben har tillid til, at jeg også skal være en del af det,” fortæller Jeppe Brandrup.

Cheftræner David Nielsen glæder sig over, at Lyngby i Superligaen råder over Brandrup:

”Vi er rigtigt glade for forlængelsen, for Jeppe er en rigtig vigtig spiller for Lyngby Boldklub. Han har det, vi har behov for, og han har også vist et højt niveau igennem sæsonen. Også efter hans skadesperiode i starten af foråret. Brandrup er en central skikkelse i omklædningsrummet, han er vigtig for gruppen, og med hans mange år i Lyngby er han en ægte kulturbærer,” fortæller David Nielsen.

Jeppe Brandrup kom til Lyngby i 2009 og nærmer sig med hastige skridt sin kamp nummer 200. 185 gange har Brandrup således trukket Lyngby-trøjen over hovedet.