Lyngby Boldklub fejrer sig selv med rabatter og fest mod Fredericia

foto: fodboldbilleder.dk
Oprykningsfest til sæsonens sidste kamp
Lørdag den 28. maj står på oprykningsfest på Lyngby Stadion, når dørene åbner tidligt til en dag med festlige indslag i alle afskygninger.

En lang, succesrig sæson kulminerer lørdag den 28. maj, når De Kongeblå tager imod FC Fredericia i Bet25 Ligaens 33. og sidste spillerunde. I den forbindelse skal Superliga-oprykningen og førstepladsen naturligvis fejres, og efter succesen ved Helsingør-kampen for små tre uger siden åbner Lyngby Boldklub igen dørene tidligt op.

Allerede klokken 13.30 åbnes dørene til Lyngby Stadion, og i dagens anledning er entreindtægten kun 50 kr. for voksne og 25. kr. for studerende og børn. Derudover kommer alle Klub Lyngby-medlemmer gratis ind, og de kan endda tage en ekstra person under armen uden beregning, så længe de blot fremviser medlemskort i billetskuret uden for stadion. Har du allerede købt billet til normal pris, bedes du kontakte os på aa@lyngby-boldklub.dk.

Fra dørene åbner og frem til kick-off er der ligeledes tilbud på øl. Resten af eftermiddagen vil der være salg af øl, vand, pølser og merchandise i opstillede boder omkring klubhuset, og umiddelbart efter sidste fløjt vil repræsentanter fra DBU så overrække Bet25 Liga-vinderpokalen til spillere og trænere. Dernæst holder Lyngby Taarbæk Kommunes borgmester, Sofia Osmani, en tale, og når det er overstået, starter festlighederne for alvor.

Her åbnes dørene nemlig til et fanområde med siddepladser og musik, hvor det vil være muligt at købe en oprykningsmenu, som kan nydes sammen med spillere, trænere og øvrige medarbejdere i Lyngby Boldklub. I løbet af aftenen vil cheftræner David Nielsen og assistenttræner Thomas Nørgaard overrække pokaler og sige et par ord, og når det er tid til at tage videre fra Lyngby Stadion, fortsætter festen heldigvis i hjertet af Lyngby på The Old Irish Pub, som giver en fadøl ved fremvisning af entrébilletten til Fredericia-kampen.

Nedenfor følger en oversigt over programmet for dagen, der kun kan blive en fest for alle, som er kongeblå i hjertet, og vi håber naturligvis at se en masse Lyngby-supportere tage del i festlighederne. Af samme årsag råder vi til at møde op i god tid, da der forventes at komme tryk på billetskuret.

Kl. 13.30: Dørene til Lyngby Stadion åbner
Salg af øl, vand, pølser og merchandise
Salg af billetter i billetskuret foran stadion til fordelagtige festpriser
Tilbud på øl – 25 kr. – helt frem til Kick-off.

Kl. 15.00: Kick-off i kampen mellem Lyngby Boldklub og FC Fredericia

Kl. ca. 16.50: Sidste fløjt i kampen mellem Lyngby Boldklub og FC Fredericia
DBU-repræsentanter overrækker Bet25 Liga-vinderpokalen til Lyngbys spillere og trænere
Lyngby Taarbæk Kommunes borgmester, Sofia Osmani, holder tale