Alle mand på stadion!

foto: fodboldbilleder.dk
Alle mand på stadion!
Vejles uafgjorte kamp Kristi Himmelfartsdag mod Fredericia har skabt en ekstra dimension i søndagens opgør mod FC Helsingør. Med en sejr kan De Kongeblå nemlig endegyldigt sikre oprykningen til Superligaen og dermed realisere det helt store sportslige mål for førsteholdet i sæsonen 2015/16.

Sidste weekend mod HB Køge viste et stemningsfyldt Lyngby-afsnit på Herfølge Stadion hvad god stemning kan betyde inde på banen! Lyngby vandt sikkert med 3-0 i forårets nok bedste kamp, og den præstation skal gentages søndag – både på banen og på tribunen!

Lyngby Boldklub har derfor fornøjelsen af at invitere til pre-match arrangement for alle klubbens fans og tilskuere. Vi åbner dørene på Lyngby Stadion allerede klokken 11.00 og frem til klokken 13 er der mulighed for en hyggelig eftermiddag med lidt godt til ganen i form af øl og sodavand til kun 20 kr. samt en frokost-menu med en Lyngby-pølse samt valgfri drikkevare til 50 kr.

Arrangementet foregår inde på stadion i svinget ved klubhuset, hvor Lyngby Boldklub sørger for solid eftermiddagsstemning omkring de opstillede borde og bænke.

Kommer man mellem klokken 11 og 12 og får hele oplevelsen med, så giver Lyngby Boldklub ligeledes 50% rabat på entrébilletten i billetboden. Og det altoverskyggende argument for en tur på Lyngby Stadion søndag eftermiddag, det kommer her:

(kilde: Tv2 Vejret)

Dagens kampsponsor er Theis Vine, og de har som bidrag til festen købt fribilletter til alle deres kunder i butikken i Charlottenlund. Du kan også få en fribillet hvis du lægger vejen forbi Theis Vine på Charlottenlund Stationsplads 7, 2920 Charlottenlund.

Programmet for dagen ser således ud:

Kl. 11.00
Portene og fanområdet åbner
Halv pris på entrébilletten indtil klokken 12 (*se betingelser og priser nederst)
Tilbud på øl og sodavand (20 kr.) samt 1 pølse+valgfri drikkevare (50 kr.).
Tilbud fra LyngbyShoppen
Børneboden er åben for salg i fanområdet
David Nielsen giver en peptalk!
Besøg af et par af spillerne.

Kl. 13.00
Dagens specialtilbud slutter
Opvarmningen starter på banen og tribunen.

Kl. 13.45
Kick-off, Lyngby BK vs. FC Helsingør

Såfremt Lyngby Boldklub skulle være så dygtige, at besejre FC Helsingør vil der være ekstraordinært åbent i fanområdet og klubhuset.
Vedr. halv pris på billetter:
Halv pris gælder kun i tidsrummet 11.00 – 12.00 og kun ved køb af billetter i billetboden på Lyngby Stadion. Voksne køber billetter til 50 kr. (normalpris 100 kr.) og børn, pensionister og studerende køber billetter til 25 kr. (normalpris 50 kr.)