Danske Bank og Deloitte har tegnet to større partnerskaber

Kommerciel vækst i Lyngby Boldklub

Starten af marts måned har budt på to større kommercielle partnerskaber med Danske Bank og Deloitte samt en forlængelse og et nyt ansigt blandt LB Partnerne.

Danske Bank har valgt at forlænge deres engagement i Lyngby Boldklub og fortsætter derved som Kommerciel Partner med De Kongeblå. Partnerskabet giver Danske Bank lokal eksponering, hospitality, netværk og eventaktiviteter på Lyngby Stadion. Det Kommercielle Partnerskab er således en skræddersyet løsning bygget til at matche Danske Bank i Lyngbys forretningsstrategi, hvor der er fokus på at skabe gode oplevelser for både eksisterende og potentielle kunder.

Revisionsvirksomheden Deloitte, der også har været i partnerskab med Lyngby de sidste mange år, har i deres Kommercielle Partnerskab fokus på massiv lokal og national eksponering, blandt andet via klubbens tv-eksponerede LED-reklamer på stadion. Samtidig giver partnerskabet Deloitte mulighed for, at virksomheden kan udnytte Lyngby Boldklubs unikke oplevelsesramme til glæde for medarbejdere og kunder, der kan følge vejen mod Superligaen fra stadions bedste pladser.

Vækst blandt LB Partnerskaber
Også blandt LB Partnerne er der gode nyheder at hente. Antallet fortsætter med at sige, og det er med glæde at Lyngby Boldklub kan byde Friis Advice velkommen som ny LB Partner. Derudover har IT-virksomheden Comm2IG forlænget sit efterhånden mangeårige partnerskab med yderligere et år.

Friis Advice rådgiver virksomheder i spændingsfeltet mellem forretningsstrategi og indkøbsstrategi, og på den måde bidrager Friis Advice til at virksomhederne øger deres indtjening når de vækster. Baggrunden for Friis Advices arbejde er en stor erfaring med håndteringen af virksomheders strategier og med referencer fra både Royal Unibrew, Lundbeck og Novozymes er der nok erfaring at tage fra.

Comm2IG, der har forlænget deres LB Partnerskab, leverer IT-løsninger i bred forstand. Virksomheden, der har base i Kokkedal, leverer primært IT-løsninger til virksomheder i form af hardware, men Comm2IG arbejder ligeledes med rådgivning og konsulentydelser for at skabe de stærkest mulige IT-infrastrukturløsninger – oftest med de seneste nye teknologier.

Hos Lyngby Boldklub glæder vi os over den fortsatte fremgang i partnernetværket! Vil du høre om dine muligheder for at indgå partnerskaber med Lyngby Boldklub, så udfyld kontaktformularen nedenfor – så kontakter vi dig.