Så har du chancen for at vinde et års gratis medlemsskab i MorgenNetværket

Er du 'Regionens bedste netværker'?
Lyngby Boldklub søger efter ”Regionens bedste netværker”
Brænder du for netværk og relationssalg?
Kunne du tænke dig at være en del af et stærk erhvervsnetværk?
Er du typen, der næsten ikke kan lade være med at bidrage til andre?
Så læs videre her!
I samarbejde med rekrutteringsbureauet SpeedRecruiters søger Lyngby Boldklub efter ”Regionens bedste netværker”, da denne person selvfølgelig også skal være en del af Lyngby Boldklubs stærke netværk. Personen, som løber med denne fornemme kåring, vinder et års gratis medlemskab af Lyngby Boldklubs stærke MorgenNetværk. Her er medlemmerne i centrum, forretning er omdrejningspunktet og mantraet i netværket er ”Hvad kan jeg bidrage med?”
Vores forventninger til “Regionens bedste netværker”:
– Du har stor erfaring med netværk og relationssalg
– Du er god til at sætte dine relationer i spil
– Du har et godt netværk i dansk erhvervsliv
– Du er velformuleret på dansk i skrift og tale
– Du bruger LinkedIn aktivt
Som person er du:
– Udadvendt og opsøgende
– Engageret, nysgerrig og initiativrig
– Mødestabil
– En udpræget holdspiller
Om præmien:
Vinderen modtager et års gratis medlemskab i Lyngby Boldklubs MorgenNetværk, som bliver faciliteret og ledet professionelt, så vi på den måde sikrer, at vores partnere oplever, at hvert minut giver mening for dem, og der skabes rum for at opbygge relationer, bidrage til netværket og skabe forretning. Her indgår:
15 netværksmøder årligt der primært ligger onsdag morgen fra kl. 7.15-9.00
B2B netværksdage med hele Lyngby Boldklubs partnernetværk
Foredrag og inspirerende oplæg
Sociale arrangementer og events
Et meget stærkt team med 37 medlemmer
Attraktive muligheder for at skabe ny forretning og få viden, inspiration og sparring.
“Regionens bedste netværker” findes af Speedrecruiters!
Rekrutteringsprocessen varetages af Speedrecruiters. Det betyder, at du IKKE skal skrive en tidskrævende skriftlig ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke dig ind på vores stillingsannonce hos Speedrecruiters lige her. Det tager kun 5-10 minutter at ansøge om kåringen, som årets netværker – og du ved kort tid derefter, om du har mulighed for at gå videre i processen. Tryk her for at lave din ansøgning.
SpeedRecruiters er bl.a. blev kåret som nummer 1 i oversigten over de bedste rekrutteringsvirksomheder til store organisationer i Supanas Brancherapport for 2015. Baggrunden for det er deres unikke koncept RaceTrack™, der udgør fremtidens paradigme, når det gælder rekruttering og search af medarbejdere. RaceTrack™ sikrer virksomheder den mest effektive og kvalitets- og prisbevidste metode, når de skal finde den rette kandidat, som udelukkende på kvalifikationer, kompetencer og erfaringer.