Målet er at skabe flere resultater for klubbens partnere

Lyngby Boldklub henter marketingforstærkning til konsulenthuset

Lyngby boldklub opruster yderligere for at skabe flere resultater for deres partnere med ansættelsen af
Digital Marketing Manager Hjalte Bach. Hans primære fokusområde bliver at skabe forretning til klubbens partnere gennem målrettede marketingaktiviteter.

Hjalte Bach kommer til Lyngby Boldklub på fri transfer fra kursus-virksomheden Softworld, hvor han har arbejdet med sociale medier, digital marketing og kommunikation. Her er det særligt generering af leads i forbindelse med social media og content marketing, der har været omdrejningspunktet. I den proces har han bidraget til en 360 graders digital omstilling for virksomheden med gode resultater til følge.

”Med Hjalte Bach på holdet har vi fået en stærk ressource, som skal være med til at løfte effekten af de mange gode ting, vi foretager os. Først og fremmest får Hjalte en stor opgave i forhold til at bidrage med leads og forretning til vores partnere gennem målrettede marketingaktiviteter. Derudover skal han hjælpe os med at høste frugterne af det arbejde, vi laver rent kommunikativt på vores egne platforme samt i forbindelse med de events og seminarer vi afholder” fortæller kommunikationschef Kristian Maimann.

Hjalte Bach havde første arbejdsdag 25. januar 2016.