Underholdning og oplevelser bliver omdrejningspunktet for partnerskabet

Danske Spil er ny EksklusivPartner i Lyngby Boldklub

Danmarks største spil-udbyder Danske Spil har tegnet et eksklusivt, kommercielt partnerskab med Lyngby Boldklub og får blandt andet navnerettighederne til den nyopførte Sydtribune. Omdrejningspunktet for aftalen bliver underholdning og oplevelser før, under og efter kampene for klubbens fans.

Når Sydtribunen på Lyngby Stadion indvies til forårets første kamp, så bliver det med Oddset som massiv eksponent. Danske Spil har nemlig som del af en større kommerciel aftale med Lyngby Boldklub købt navnerettighederne til den nye tribune, der dermed får navnet ”Oddset-tribunen”.

”Vi ønsker at indgå aftaler med ambitiøse virksomheder, der er engagerede og aktive omkring deres partnerskab. Det er vigtigt for os, at vi ikke bare fremstår som skiltesælgere, men at vi formår at inkludere, eksponere og aktivere vores partnere i de platforme, som vi råder over. I det ligger et klart og tydeligt match i den måde, som Danske Spil arbejder med deres sponsorater på og derfor er vi glade for, at de også har lyst til at blive en del af vores oplevelsesramme på Lyngby Stadion og på de sociale medier,” fortæller Dennis Poulsen, direktør i Lyngby Boldklub.

Ud over at blive en del af hjemmebanen på Lyngby Stadion bliver Danske Spil også en del af Lyngbys hjemmebane på de sociale medier, hvor klubbens fans bl.a. kan se frem til underholdende WebTV med klubbens spillere.

Hos Danske Spil har man stor tro på projektet i Lyngby Boldklub, og spilmastodonten ser frem til at blive en del af holdet hos De Kongeblå:

”Lyngby Boldklub har et ambitiøst forretningsprojekt i dansk fodbold, og kombineret med høje sportslige målsætninger tror vi på, at samarbejdet kan være med til at fastholde Danske Spils førerposition på markedet,” fortæller Søren Nielsen, marketingchef hos Danske Spil.

Første gang klubbens fans og partnere møder Danske Spil er til forårets første kamp på hjemmebane den 13. marts, når De Kongeblå møder Skive IK.