Du kan nu melde dig til moderklubbens årlige fodboldskole

Tilmeldingen til Lyngby Boldklubs fodboldskole er åben
Lyngby Boldklub har igen i år glæden af at kunne byde velkommen til klubbens helt egen fodboldskole.
Hver sommer de sidste mange år har Lyngby Boldklub med succes afholdt sin egen fodboldskole, og i år er naturligvis ingen undtagelse. Herlighederne foregår i uge 26, nærmere bestemt fra mandag den 27. juni til fredag den 1. juli, med mødetid hver dag fra klokken 9-15, på nær fredag, hvor dagen slutter klokken 14. Ligesom sidste år vil fodboldskolen være inddelt i tre enheder blandt årgangene, hvor de mange fodboldglade børn fordeles efter alder på U7-U9, U10-U12 og U13-U14.
Ud over en masse nye venner byder ugen desuden på træning, der tager udgangspunkt i Lyngby Boldklubs træningsmodel, ligesom der også bliver tid til turneringer på tværs af årgangene. Derudover har fodboldskolen fællesmaterialer som hoppeborg, fartmåler, oppustelige fodboldbaner og meget mere, mens der om onsdagen, når dagen er slut, inviteres til ”Spil, hyg og grill” sammen med hele familien. Sidst, men ikke mindst, kommer spillere fra Lyngby Boldklubs førstehold i løbet af ugen på besøg til autografskrivning.
Tilmeldingen til årets fodboldskole er åben frem til 1. maj 2016, såfremt der stadig er ledige pladser til den tid. Lyngby Boldklubs egne medlemmer er garanteret en plads, hvis der bestilles inden 1. marts, hvilket der i øvrigt også er andre fordele ved. Bestiller man inden da, sparer man nemlig ikke kun penge på deltagerprisen, man får desuden også gratis adgang for et barn og en voksen til en udvalgt Bet25 Ligakamp i foråret.
Tilmelding og betaling foregår ved at klikke her
Yderligere information: