Ny BusinessPartner en del af Lyngby Boldklub
Som lovet kan Lyngby Boldklub igen i dag præsentere et nyt og spændende partnerskab. Byd velkommen til Uniq Partner, som netop har tegnet en 3-årig BusinessPartner-aftale, hvor omdrejningspunktet er forretning.
Lyngby Boldklubs nye BusinessPartner Uniq Partner er et online marketingsbureau med én klar mission: At hjælpe deres kunder til at tjene penge. Det er en mission, der matcher målet med den BusisnessPartner-aftale, som Uniq Partner og Lyngby Boldklub har tegnet. Her skal Lyngby Boldklubs kommercielle team af konsulenter skabe forretning til Uniq Partner.
”I Lyngby Boldklub ser vi frem til et stærkt kommercielt samarbejde med Uniq Partner. Ligesom os så har de også et skarpt fokus på at skabe forretning for deres partnere med udgangspunkt i deres viden og kompetencer”, forklarer Salgschef Morten Dolleris.
Uniq Partner kan i 2016 fejre 10 års jubilæum. Gennem årene har de opnået stor erfaring med at udvikle online strategier, som skaber værdi på bundlinjen. Med udgangspunkt i kundens behov finder de frem til, hvilke digitale platforme og sociale medier, som kunden får mest ud af at satse på. Virksomheden glæder sig til at blive en del af Lyngby Boldklubs BusinessPartner-koncept.
”Lyngby Boldklub matcher Uniq Partners værdier. Forretning er i fokus og ambitionerne er høje – både på og uden for banen. Derfor er Lyngby Boldklub en attraktiv og stærk partner. Vi har store forventninger til samarbejdet, hvor vi ser frem til at styrke vores egen forretning og bidrage med vores viden og kompetencer til det store businessnetværk”, forklarer John Harry, der er stifter og partner hos Uniq Partner.
Du kan allerede nu få en forsmag på Uniq Partners kompetencer. På LinkedIn deler John Harry ud af sin ekspertise inden for online marketing og du kan læse med lige her: