Lyngby Boldklub skyder nytårsfesten i gang med nye partnerskaber
Lyngby Boldklubs positive kommercielle udvikling fortsætter og 2015 sluttes af med manér. Årets tre sidste hverdage byder på præsentationer af nye BusinessPartnere samt en forlængelse af partnerskabet med Mox Media.
Det første skud i nytårsbatteriet er videovirksomheden Mox Media. Mox Media har været i partnerskab med Lyngby Boldklub siden 2014, og har blandt andet været med til at udvikle klubbens WebTV, der i 2015 havde mere end 261.000 afspilninger. Aftalen med Mox Media er kort før nytår blevet forlænget yderligere, og det glæder man sig naturligvis over i Lyngby Boldklubs kommercielle afdeling:
”Mox Media har været og er fortsat en vigtig medspiller for Lyngby Boldklub. Vores WebTV oplever en enorm interesse omkring den sportslige del, og det niveau skal vi holde fremover – dog primært internt i boldklubbens kommunikationsafdeling, der gennem sparring og vejledning fra Mox Media har udviklet sig op på et højt niveau. Næste udfordring handler om, at vi skal løfte vores business-indhold, og vi er selvsagt glade for at Mox Media også kan se sig selv som en del af den opgave”, fortæller kommunikationschef Kristian Maimann.
Mox Media, der med kun 3 år på bagen fortsat er en ung virksomhed, har specialiseret sig i skræddersyede videoproduktioner for især virksomheder og uddannelsesinstitutioner. De er især aktive omkring produkt- og virksomhedspræsentationer samt dækning af events, og det er områder, hvor de oplever stor interesse. Virksomheden har på kort tid formået at etablere sig, og nu kan Mox Media også se frem til endnu et aktivitetsfyldt år i Lyngby Boldklub. Virksomheden glæder sig over fortsat at være en del af De Kongeblås business-setup – både som producent og som kommerciel partner:
”Lyngby Boldklub er et rigtig godt match for Mox Media. Partnernetværket er aktivt, der er investeret kraftigt i business-delen og klubben har sportsligt nogle høje ambitioner. Det gør Lyngby Boldklub attraktiv, så for os var der ikke så meget tvivl om hvorvidt vi skulle fortsætte, blot hvordan. Vi glæder os til at bidrage til udviklingen af Lyngby Boldklub på business-siden og ser naturligvis også frem til at styrke vores egen forretning gennem det store businessnetværk”, fortæller Mathias Vestergaard, stifter og partner hos Mox Media.
Mox Media har i 2015 været med til flere spændende produktionsprojekter i Lyngby Boldklub-regi. Se et par eksempler herunder.