December har været en travl måned for Lyngby Boldklub som kan tilføje nye spændende partnere til porteføljen

Juletravlhed i Lyngby Boldklub
December har været en travl måned for Lyngby Boldklub, som – udover øget aktivitet fra eksisterende partnere – også kan tilføje nye spændende partnere til porteføljen.
Nykredit har forlænget deres LyngbyPartner aftale, mens Stack-Cup og Spar Nord er nye virksomheder, som har valgt at blive en del af det stærke Kongeblå netværk.
Klubbens fans og partnere kan særligt glæde sig til at byde velkommen til Stack-Cup, når 2. halvdel af sæsonen sparkes i gang. Her leverer de genbrugskopper til kampene til stadion, som både er miljøvenlige, praktiske og dekorative. Derudover fejrer Spar Nord, som er nyåbnet i hjertet af Lyngby, samarbejdet med at donere 500 kr. til ungdomsafdelingen i Lyngby Boldklub for hver ny kunde fra Lyngby Boldklub.
”I Lyngby Boldklub nyder vi juletravlheden og er utroligt glade for den tillid, som vores partnere viser os, når de vælger at være en del af vores rejse mod Superligaen”, forklarer salgschef Morten Dolleris og forsætter ”Og selvom jul og nytår står for døren, så går vi ikke på ferie. Så mon ikke om der venter flere julegaver i form af nye partnere inden året er omme”, afslutter Morten Dolleris med et glimt i øjet.
MorgenNetværket har vokseværk
Udover at klubben kan byde velkommen til en række nye LyngbyPartnere, så oplever MorgenNetværket også stor succes. Senest har Visuel Medie og First Lease tegnet et medlemskab med netværket, som løber af stablen hver 3. onsdag i Loxam Loungen fra. Kl. 7.15 – 9.00. Her er forretning omdrejningspunktet og derudover byder programmet også på faglig viden, inspiration og sparring.
”MorgenNetværket er inde i en positiv udvikling, hvor antallet af medlemmer vokser. Vi har fået opbygget et netværk, hvor der skabes rum for forretning, inspiration og læring – og det giver pote,” fortæller André Nitze, som er ansvarlig for netværket.