Kom med til netværk vinsmagning og fodbold

Invitation til netværksarrangement
Lyngby Boldklub inviterer i samarbejde med Andersen Biler, Theis Vine, Bing & Nørgaard og Lyngby Turistfart til netværksarrangement, foredrag, vinsmagning og efterfølgende fodbold den 19. november med kick-off kl. 18.
Arrangement foregår hos Andersen Biler på Rovsingsgade i København. Her søger Theis Vine for vinsmagning, Bing & Nørgaard leverer godt til ganen og Lyngby Boldklubs tidligere koryfæ John Helt giver et motiverende indspark. John Helt kan bl.a. skrive Danmarksmester og pokalmester på CV’et. I dag arbejder han som konsulent hos Hellerup Finans og har flere års erfaring, som selvstændig og leder hos bl.a. DBU. Efterfølgende vil der være mulighed for at komme med til fodbold på Lyngby Stadion i Loxam Loungen, hvor De Kongeblå spiller årets sidst kamp på hjemmebane i et vaskeægte topopgør mod Vejle BK. Her vil Lyngby Turistfart sørge for transport frem og tilbage fra Andersen Biler til Lyngby Stadion, hvis det skulle ønskes.
Derudover inviterer Andersen Biler før arrangementet på testkørsel af den nye Ford Mustang 5.0 fra kl. 17 – 18 (max 4 personer – besættes efter først-til-mølle princippet). Hvis du kunne tænke dig dette, så nævn det blot i tilmeldingen, som foregår på mail til Pernille Vaaben Nielsen på pvn@lyngby-boldklub.dk senest den 20. januar.
Arrangementet byder på følgende program:
17.00: Testkørsel af den nye Ford Mustang
18.00: Officiel velkomst
18.10: Indlæg v/ John Helt
John Helt deler ud af sine erfaringer og fortæller om rejsen fra at være et fodboldtalent til det at skabe sig en karriere uden for fodboldbanen. Er det de samme, der lykkes begge steder? Har professionaliseringen af fodbold påvirket muligheden for succes uden for banen?
19.00: Vinsmagning og netværksdel
20.00: Afgang til Lyngby Stadion og Loxam Lounge