Vil du være en del af holdet og det kommercielle team i Lyngby Boldklub?

Engagerede Business Developers til Lyngby Boldklub
– Brænder du for salg, forretningsudvikling tilsat et strejf af dansk topfodbold ?
– Kunne du tænke dig en udfordrende stilling med salg af et spændende business partner program ?
– Trives du med store forventninger til dine resultater?
– Har du et godt netværk i dansk erhvervsliv?
Så læs videre her:
Lyngby Boldklub A/S søger nye medspillere til vores hold af forretningsudviklere. Sammen med resten af salgsteamet bliver din opgave at sælge vores business partner program til det danske erhvervsliv. Du kontakter beslutningstagere med henblik på at booke et møde, hvor du afdækker deres forretning, behov og ønsker. Du præsenterer herefter de muligheder vi kan tilbyde, og aftaler det videre forløb. Du får ansvaret for hele salgsprocessen, fra booking af møde til indgåelse af aftaler og løbende levering af værdi for partnerne –fra start til slut. Du er selvkørende, opbygger og vedligeholder din egen kundeportefølje, dog med mulighed for undervejs at sparre med resten af teamet.
Lyngby Boldklub forventer:
– Du har en passende og relevant uddannelse, evt. er du tidligere topatlet.
– Du ved, at det kræver vedholdenhed, at få succes inden for salg i et meget konkurrencepræget marked.
– Du er velformuleret på dansk i skrift og tale.
– Du har kendskab til engelsk på samtaleniveau.
– Du bruger IT som selvfølgelige redskaber, herunder MS Office-pakken (Word, Outlook og Excel) samt ikke mindst CRM ( gerne kendskab til webCRM)
Som person er du:
– Stærk kommunikativ, både i en telefon og personligt
– Begejstret og ”sulten”
– Flittig og vedholdende
– Udadvendt og opsøgende
– Engageret og initiativrig
– Pligtopfyldende og strukturere
Lyngby Boldklub tilbyder:
– Et spændende job i udviklende og udfordrende omgivelser
– Et meget stærkt team.
– Højt til loftet
– Attraktive indtjeningsmuligheder, fast løn plus provision.
– Stor indflydelse din egen hverdag Du arbejder fast ud fra vores lokaler på Lyngby Stadion, hvor tonen er afslappet og løsningsfokuseret.
– Lønnen er sammensat af fast løn og en attraktiv provisionsordning uden loft. Stillingen er en fuldtidsstilling og skal besættes hurtigst muligt eller efter aftale.
Rekrutteringsprocessen varetages af Speedrecruiters. Det betyder, at du IKKE skal skrive en tidskrævende skriftlig ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke dig ind på vores stillingsannonce hos Speedrecruiters lige her. Det tager som regel kun 10 minutter at søge et job – og du ved kort tid derefter, om du har mulighed for at gå videre i processen. Så tryk på “GO”. Det er hurtigt og enkelt!
Lyngby Boldklub A/S er en af Danmarks førende fodboldklubber, og er specielt kendte for et meget stærkt talentudviklingsarbejde. Klubben ligger pt i 1. Division, men satser naturligt på at rykke op i Superligaen. Klubben arbejder kommercielt ud fra et meget stærkt fokus på etableringen af business partner programmer, der skaber reel værdi for vores partnere.