Theis Vine skriver BusinesPartner-kontrakt

Fra MorgenNetværker til BusinessPartner
Theis Vine og Lyngby Boldklub har styrket deres samarbejde. Efter at have været en fast del af De Kongeblås MorgenNetværk det seneste år, så har vinforhandleren nu tegnet en BusinessPartner aftale.
Det er præcist et år siden, at vinforhandleren Theis Vine blev en del af MorgenNetværket i Lyngby Boldklub. Samarbejdet har været så frugbart, at Danmarks førerende udbyder af kvalitetsvine har valgt at opgradere deres samarbejde og nu er en del af det nye BusinessPartner program i klubben. ”Vi har skabt et godt samarbejde med Lyngby Boldklub, som er bygget op omkring et stærkt netværk. Med det nye BusinessPartner program ser vi en lang række muligheder for, at vi fremadrettet sammen kan styrke forretningen,” forklarer Jacob Borg, som er B2B Sales-Manager fra Theis Vine.
Eksklusive rabatter på kvalitetsvine
For klubbens partnere, fans og medarbejdere betyder aftalen bl.a. gode rabatter på udvalgte vine. Ved at bruge kuponkoden ”Lyngby”, når man handler på www.theis-vine.dk, så vil man kunne købe smagfulde vine til specialpriser. I magasinet Kongeblå, som udkommer på fredag den 30. oktober, kan man derfor finde vinanmeldelser på fire skarpe druer og læse mere om bonusordningen.
Det er derfor også med stor begejstring, at Lyngby Boldklub kan præsentere dette nye samarbejde. ”Fundamentet for alle vores BusinessPartnere er, at det skal være en win-win situation for begge parter. Og det er det i høj grad i tilfældet med Theis Vine. Samarbejdet er til glæde for klubben, vores netværk og ikke mindst Theis Vine, hvor vores kommercielle team skal bistå med salg- og forretningsudvikling. Vi ser frem til at levere stærke resultater,” forklarer administrerende direktør Dennis Poulsen.
Du kan se alle de aktuelle Lyngby-tilbud via dette link!