KISS Collection udlodder flot præmie

Vind årets første julegaver!
I forbindelse med pokalbraget i 1/8-dels finalen mellem Lyngby Boldklub og AaB er Kiss Collection dagens kampsponsor. Klubbens tilskuere og fans har i den forbindelse mulighed for at vinde årets første julegaver fra Fiduz Livsstilsprodukter og Julegavefirmaet.dk, som Kiss Collection står bag.
Fiduz Livsstilprodukter står blandt andet bag den berømte Bag-in-box vin og væskedispenser, som er den oplagte julegaveide til det voksne publikum. Derudover leverer Julegavefirmaet.dk et utal af kvalitetsprodukter til virksomheder, som vil forkæle kunder og medarbejdere med firmajulegaver.
I forbindelse med pokalkampen vil der være mulighed for at vinde flotte julegaver fra Kiss Collection, som udlodder Fiduz Bag-in-box vin- og væskedispenseren, gaveæske fra Kähler og Lyngby-vasen. For at deltage skal du blot udfylde formularen og tilmelde dig Kiss Collections nyhedsbrev, som du finder i linket lige her. Konkurrencen løber fra mandag den 26. oktober til onsdag den 28. oktober kl. 20.45 og vinderen bliver kontakten direkte pr. e-mail.
Kiss Collection som ny BusinessPartner
Udover at være kampsponsor så blev Kiss Collection fornyligt præsenteret som ny BusinessPartner hos De Kongeblå.
”Lyngby Boldklub A/S er en klub med stolte traditioner, som er kendt for at udvikle kvalitetsspillere fra egne rækker. Og det kan vi li’. Derudover har de gennem de seneste stykke tid udviklet det kommercielle setup, som gør, at Kiss Collection finder det attraktivt at være en del af Den Kongeblå Familie. Vi ser derfor frem til at være en del af det stærke netværk som både består af partnere, medarbejdere og fans,” forklarer Allan Jørgensen, som er Partner hos Kiss Collection.