Valon Ljuti forlader Lyngby Boldklub

Lyngby Boldklub og Valon Ljuti er her til aften blevet enige om at ophæve midtbanespillerens kontrakt, så den 24-årige kriger kan jagte spilletid andetsteds.
Valon Ljuti kom til Lyngby sidste sommer fra Brønshøj, men efter en første sæson med 22 optrædener er den arbejdssomme midtbanespiller havnet et stykke fra spilletid. Derfor er parterne nu blevet enige om at ophæve kontrakten, der ellers løb endnu et år.
”Vi kan her og nu ikke tilbyde Valon den spilletid, som begge parter godt kan se, der skal til for at Valon kan udvikle sig. Derfor er vi blevet enige om at stoppe samarbejdet nu, så Valon kan komme videre og få opfyldt sit ønske om mere spilletid. Valon har altid kæmpet for trøjen og leveret en dedikeret indsats både på og uden for banen, så vi kan kun ønske et stort held og lykke i fremtiden” fortæller cheftræner David Nielsen.
Valon Ljuti kom som nævnt til Lyngby i 2014 efter at have været fast mand hos Brønshøj i 1. division i to sæsoner. I Lyngby er det i alt blevet til 24 optrædener for førsteholdet – det har kastet en enkelt scoring af sig.
Lyngby Boldklub takker Valon Ljuti for indsatsen for De Kongeblå og ønsker held og lykke med fremtiden.