Spinning for the cause

Lyngby Boldklub cykler for at knække cancer
Medarbejdere, spillere og  partnere i Lyngby Boldklub deltager i Spinning4Cancer fredag den 23. oktober og cykler penge ind til Kræftens Bekæmpelse og TV2s kampagne Knæk Cancer.

På fredag lyder startskuddet til dette års Spinning4Cancer, som er et 24 timers indsamlings-spinnings-event, hvor virksomheder og private i fællesskab cykler penge ind til Knæk Cancer. Medarbejdere, spillere og partnere fra Lyngby Boldklub har sammen købt en cykel og tager en time eller to i sadlen for det gode formål.
”I Lyngby Boldklub ønsker vi at løfte i flok. Derfor er hele netværket omkring klubben gået sammen om at cykle ind til Knæk Cancer – både medarbejdere, spillere og partnere. Vi kender alle nogle, som har været ramt af kræft. Derfor glæder vi os til at støtte op omkring dette fantastiske event og bidrage til kampen mod den frygtelige sygdom samtidig med, at man får forenet teamwork, motion og indsamling i en fælles sag,” forklarer Dennis Poulsen, som er adm. direktør i Lyngby Boldklub.
Spinning4Cancer løber af stablen i FitnessDK på Østerbro, hvor der vil være højt kvalificerede instruktører, som styrer slagets gang, men nogle af landets bedste DJs bl.a. Kongested og Svenstrup & Vendelboe sørger for at skabe en festlig stemning.
Kunne du tænke dig at støtte teamet omkring Lyngby Boldklub, så kan du overfører penge via MobilePay til 31 19
91 70, som er Spinning4Cancers konto.
Hvis du vil have mere information om eventet, så kan du besøge den officielle website på: http://spinning4cancer.dk/