Nye partnerskaber fejres med fribilletter til topkamp mod Vejle Boldklub

Byd velkommen til Andersen Biler og Mogens Daarbak – leverandør af alt til kontoret, der er to nye virksomheder, som har indgået 3-årige BusinessPartner-aftaler med De Kongeblå fra Lyngby Boldklub. Dette skal fejres og derfor kan klubbens fans hente gratis billetter til søndagens kamp mod Vejle Boldklub hos netop Andersen Biler.
Det er med stor glæde, at Lyngby Boldklub kan præsentere to nye virksomheder, som begge er blevet en del af det nye BusinessPartner Program. Den første partner er Andersen Biler, der er en forretning med vokseværk og som går nye veje – og netop derfor kom samarbejdet med Lyngby Boldklub på plads. Hos Andersen biler banker hjertet for biler og god service – og nu også for de Kongeblå. De er autoristeret forhandler af Citroen, Ford, Mitsubishi, Suzuki og Nissan, og kan præsentere så bredt og varieret et nybils program, at der helt sikkert er noget for enhver smag.
Samarbejdet fejres ved, at Andersen Biler har købt fribilletter til søndagens kamp mod Vejle Boldklub, som klubbens fans kan hente gratis fra onsdag til søndag i Andersens biler 9 salgsafdelinger beliggende i Roskilde, Tåstrup, Ballerup, Rødovre, Herlev, Gladsaxe og København. Du kan se adresserne og åbningstider på Andersens Bilers website.
Den anden partner er Mogens Daarbak, som er forhandler af kontorartikler, emballage, grafik og tryk, beplantning, kontormaskiner, møbler og indretning samt logistik og distribution. Kunder hos Daarbak har mulighed for at væl­ge­ mellem mere end 16.000 varer samt skaffevarer og flere typer af serviceydelser. Du kan læse mere om deres store udvalg på www.daarbak.dk
”Hos Lyngby Boldklub er det med stor glæde, at vi kan offentliggøre disse nye partnerskaber. De nye aftaler er med til at indfri vores forventning om fortsat økonomisk vækst gennem salg af vores nye og unikke BusinessPartner-koncept. Vi ser nu frem til at komme i gang med at skabe resultater og indfri de målsætninger, som vi i fællesskab har sat i samarbejde med vores nye partnere,” fortæller Dennis Poulsen, adm. direktør hos Lyngby Boldklub A/S.
Er du interesseret i at høre om dine muligheder for at blive en del af vores nye forretningskoncept og partnerskaber, så kontakt Salgs- og forretningskonsulent Kim Friis på tlf. 3140 0556 eller mail kf@lyngby-boldklub.dk