Lyngby ophæver Lee Rochesters kontrakt

Lyngby Boldklub og Lee Rochester er enige om at ophæve kantspillerens kontrakt, så den unge kantspiller kan søge mere spilletid i en anden klub.
Partnerskabet mellem Lee Rochester og De Kongeblå ender dermed efter halvandet års varighed. Det er et fælles ønske, at den 21-årige kantspiller får mere spilletid og det giver ophævelsen mulighed for.
”Lees træningsindsats har været upåklagelig og han har været 100% loyal over for klubben, selv i den her periode hvor vi ikke har kunnet belønne hans træningsiver med fast spilletid. Det er uden tvivl den bedste løsning for Lee, at han nu kan finde fast spilletid andetsteds og vi ønsker ham held og lykke fremover” udtaler cheftræner David Nielsen.
Lee Rochester kom til Lyngby på fra HB Køge på transfervinduets sidste dag i januar 2014, og nåede 26 førsteholdskampe 2 scoringer for De Kongeblå. Rochester har ligeledes 18 ungdomslandskampe på fodbold-CV’et.
Lyngby Boldklub takker Lee Rochester for god og tro tjeneste, og ønsker held og lykke med fremtiden.