Lyngby Boldklub i nyt samarbejde med Profil Rejser

Rejseselskabet Profil Rejser har indgået en BusinessPartner aftale med de Kongeblå fra Lyngby Boldklub. I forbindelse med søndagens topkamp på Lyngby Stadion fejres dette med en konkurrence, hvor du kan vinde et rejsegavekort på 4000 kr.
Endnu en kommerciel partner har valgt at blive en del af holdet hos de Kongeblå i Lyngby. Denne gang er det rejsebureauet Profil Rejser, som er blevet en del af det nye BusinessPartner program, hvor der er fokus forretningsudvikling og skabe målbart salg.
I forbindelse med topkampen mellem Lyngby og Silkeborg IF er Profil Rejser kampsponsor. Det fejrer vi med en konkurrence, hvor præmien er et rejsegavekort til en værdi af 4000 kr. For at deltage så skal du blot tilmelde dig deres nyhedsbrev, hvor du modtager eksklusive tilbud på alt lige fra fodboldrejser, krydstogt, storbysferie til safari. Dette kan du gøre lige her: http://bit.ly/profil-rejser.
Hos Lyngby Boldklub er vi glade for det nye partnerskab: ”Det er med stor glæde, at vi har indgået en BusinessPartner aftale med Profil Rejser. Vi ser frem til at opbygge et stærkt samarbejde, som skaber værdi for begge parter – og ikke mindst klubbens ansatte, medlemmer, fans og partnere,” udtaler adm. Direktør i Lyngby Boldklub.
Begejstringen for samarbejdet er også til at finde hos Profil Rejser: ”Vi er sikre på, at aftalen er til glæde for alle parter, og ser frem til at kunne levere rejseoplevelser af høj kvalitet til alle, som er tilknyttet Lyngby Boldklub, alle samarbejdspartnere og fans,” siger Christian Kjær Madsen hos Profil Rejser.
Profil Rejser tilbyder et væld af forskellige rejser til både private og erhverv, og i vores genre er de særdeles stærke på sportsrejser til de helt store fodboldkampe i Europa samt NFL og Formel 1. Så uanset om du er til eksotiske krydstogter, safari i Sydafrika, kør-selv i Alaska eller blot vil nyde storbyens fornøjelser så har Profil Rejser noget for dig! Tjek udvalget ud på www.profil-rejser.dk.