Kamprykninger og pokalturnering med jysk modstand

Lyngby Boldklub fortsætter med at være interessante for Tv3 Sport, der har valgt Lyngbys kampe i 16., 17. og 18. spillerunde til transmission i TV. Det betyder at kampene rykke en smule rundt. Samtidig står det klart, at Lyngby Boldklub møder enten Lystrup IF eller AaB i 1/8-finalen af DBU Pokalen.
Første kamp er Lyngbys hjemmekamp mod FC Vestsjælland, der skal spilles om en lille måneds tid. Kampen skulle være blevet spillet fredag den 23. oktober, men den dyst afgøres nu i stedet torsdag den 22. oktober med kick-off klokken 18.15.
Også udekampen mod Silkeborg og den efterfølgende hjemmekamp mod Næstved bliver berørt af TV-transmitteringen. Kampen mod Silkeborg på Mascot Park spilles lørdag den 31. oktober kl. 14.30, mens hjemmekampen mod Næstved placeres torsdag den 5. november klokken 19.00. Også den efterfølgende 17. runde er i søgelyset, om end udekampen mod AC Horsens endnu ikke er endegyldigt placeret.
Samtidig er der blevet trukket lod til 1/8-finalerne i DBU Pokalen. Her står det klart, at Lyngby skal op imod enten Lystrup IF fra Danmarksserien eller Superligaklubben AaB. De to hold mødes på tirsdag.