Fodbold fest og fribilletter

Fodbold, fest og fribilletter
Der venter en festlig søndag på stadion den 6. september, når Lyngby Boldklub tager i mod Vejle BK. Udover en spændende kamp om 3 point og en topplacering, så kan se tilskuerne se frem til masser af underholdning og mulighed for at hente fribilletter.
Grunk Event er nemlig kampsponsor og giver en ekstra oplevelse til klubbens partnere og fans, når Zididada gæster stadion i pausen og sørger for musik og fantastisk stemning. Og dette ekstraordinære event er ikke tilfældigt. Grund Event lever nemlig af at skabe underholdning og unikke oplevelser. De er et professionelt eventbureau, som udvikler og arrangerer julefrokoster, skræddersyede events, uforglemmelige firmafester, effektiv teambuilding og store festival-oplevelser.
Og de gode nyheder stopper ikke her. Klubbens nye partner Andersen Biler har købt fribilletter til kampen, som klubbens fans kan hente gratis fra onsdag til og med søndag i deres 9 salgsafdelinger beliggende i Roskilde, Tåstrup, Ballerup, Rødovre, Herlev, Gladsaxe og København. Du kan se adresserne og åbningstiderne på Andersens Bilers website.