DN vil teste sit hold af mod Esbjerg

Lyngby møder Superliga-klubben Esbjerg i næste runde af DBU Pokalen. Det er ikke en ønskelodtrækning ifølge cheftræner David Nielsen.
Efter 3-0 over AB og 5-0 over Ledøje-Smørum er Lyngby klar til 3. Runde i DBU Pokalen. Her ville lodtrækningen det således, at De Kongeblå får besøg af fra Superligaen. Esbjerg kom således op ad bowlen, og den matchning har man det blandet med på Lundtoftevej:
”Esbjerg har et hold spækket med profiler. De slog os så sent som for 6 uger siden på vores egen bane, så vi ved at vi har langt op til dem niveaumæssigt. Men vi er glade for at få muligheden for at spille mod et rigtig fornuftigt Superliga-hold, og vi håber at vi på dagen kan matche dem” fortæller cheftræner David Nielsen, hvis hold i pressen har fået lovprisende ord med på vejen fra det vestjyske:
”Jeg har registreret at vi modtager en del rosende ord fra Esbjerg, og det takker vi for. Jeg er utrolig godt tilfreds med vores pokalindsats så langt, og vi håber at vi kan fortsætte ved at levere en god præstation mod Esbjerg” lyder det fra David Nielsen.
Det er femte gang på 10 åaring;r, at Lyngby og Esbjerg tørner sammen i DBU Pokalen.