Blandede pokalbolscher hos ungdommen

David Nielsens tropper spillede i går pokalkamp mod Ledøje-Smørum, men det er ikke det eneste kongeblå indslag til pokalfodbolden i denne uge. Landets talenter er også i fuld gang, og det er ingen undtagelse i Lyngby Boldklub, hvor både U13, U14, U15, U17 og U19 har været i aktion.
Tirsdag spillede U19-holdet pokalkamp på udebane mod B93, og her scorede Mark Boesen og Jacob Lerche for Lyngby. Det rakte til 2-2 i ordinær spilletid, og så måtte kampen ud i forlænget spilletid og sidenhen straffesparkskonkurrence. Her trak hjemmeholdet desværre det længste strå, og de kunne dermed fejre en sejr på 7-6, hvilket betyder, at vores U19-hold er ude af dette års pokalturnering.
Onsdag var U17-mandskabet så i aktion i deres pokalturnering, og heller ikke de formåede at spille sig videre i pokalturneringen og røg ud til Skjold Birkerød. Hos de yngste elitehold, dvs. U13, U14 og U15, var de to sidstnævnte i aktion tirsdag, og i begge tilfælde resulterede det i en overbevisende sejr. U14-holdet vandt således 3-0 på udebane over Ølstykke, mens U15 besejrede Allerød 5-0, og dermed er begge hold klar til næste runde af pokalturneringen.