Lyngby skriver med Daniel Jensen

Lyngby fortsætter oprustningen forud for den kommende sæson i 1. Division med tilgangen af den tidligere landsholdsspiller og udlandsprofil Daniel Jensen. Den rutinerede midtbanespiller, der de seneste tre sæsoner har optrådt i Superligaen hos FC København og SønderjyskE, har sat sin signatur på en 1-årig kontrakt med De Kongeblå, der glæder sig over tilgangen af den dygtige midtbanespiller:
”Vi har med tilgangen af Daniel fået en spiller, som har oplevet det hele. Han har masser af rutine, kender den udfordring vi står overfor og deler ønsket om at se Lyngby Boldklub i Superligaen. Og vigtigst af alt, så har han stadig masser af sult og lyst til at spille fodbold. Han er ligeledes garant for de værdier vi ønsker at identificere os med, og derfor er vi glade for at byde Daniel velkommen til Lyngby Boldklub” udtaler cheftræner David Nielsen.
Daniel Jensens karriere tæller klubber som B93, Murcia, Novara Calcio, FC København og Sønderjyske, men det var i Heerenveen i Holland og Werder Bremen i Tyskland at Daniel Jensen gennem blandt andet syv sæsoner i Bundesligaen for alvor slog sit navn fast. Det imponerende fodbold-CV tæller desuden deltagelse ved VM, EM og i alt 52 A-landskampe og 3 scoringer.