Boateng Ravn og Gaudin forlader Lyngby Boldklub

Lyngby Boldklub siger farvel til Andreas Ravn, Christoffer Boateng og Rasmus Gaudin, der det sidste år har været at finde som seniorspillere i Lyngby Boldklub.
Christoffer Boateng og Rasmus Gaudin var to af i alt fire spillere, der sidste sommer fik 1-årige kontrakter som U20-spillere, hvor de både skulle træne og spille mere med førsteholdet sideløbende med at de kunne spille for De Kongeblå i U19-ligaen. De to øvrige på den ordning var A-truppens Gustav Therkildsen samt Lamin Samba, der i vinter skiftede til Avarta i 2. division.
Christoffer Boateng fik debut for Lyngby i april 2014 i 1. divisionskampen mod Brønshøj og nåede et par kampe for De Kongeblås bedste mandskab. Rasmus Gaudins eneste optræden for Lyngbys A-hold var i 10-0-massakren over Kalundborg sidste efterår.
Lyngby Boldklub ønsker Christoffer Boateng og Rasmus Gaudin held og lykke med fremtiden og takker for de mange års gode indsatser – især på Lyngbys ungdomshold.
Farvel til Andreas Ravn
Samtidig er det nu også et definitivt farvel til højrebacken Andreas Ravn, der i foråret spillede syv kampe for Lyngby i 1. division. Andreas Ravn kom til Lyngby sidste sommer – i første omgang på en halvårig aftale lig aftalen med Boateng og Gaudin. Den aftale blev forlænget i december måned efter flere gode indsatser på træningsbanen. Arbejdet bar også frugt i form af en debut i efteråret i DBU Pokal-sejren på 10-0 over Kalundborg.
I foråret blev det så også til kampe for Lyngby i 1.division, og Andreas Ravn forlader derfor Lyngby med i alt otte førsteholdsoptrædener i bagagen. Ravn kom til Lyngby efter at have spillet på FC Københavns U19-hold.
Lyngby Boldklub takker Andreas Ravn for indsatsen og ønsker held og lykke i fremtiden.