Lyngby tester mod Esbjerg lørdag eftermiddag

Lyngby Boldklubs bedste mandskab er i aktion igen lørdag eftermiddag, hvor De Kongeblå får besøg fra Vestjylland. Esbjerg fB med Niels Frederiksen i spidsen gæster Lyngby Stadion med kick-off klokken 13.00.
Sommerens træningskampe er i fuld sving og efter Lyngbys sejr i midtugen over FC Vestsjælland venter der modstand fra øverste hylde lørdag eftermiddag. Esbjerg er modstanderen i en svær kamp for David Nielsens tropper, der møder et EFB-mandskab, der nærmer sig Superligaformen. Udover den stærke modstand byder kampen også på et gensyn med den tidligere Lyngby-profil Ryan Johnson Laursen og tidligere cheftræner Niels Frederiksen
For David Nielsen og Thomas Nørgaard på bænken bliver det en god mulighed for at teste formen af mod en flok rigtigt dygtige Esbjerg-spillere. Du kan opleve det hele ved at troppe op på Lyngby Stadion, hvor der er kick-off klokken 13.00. Vi tænder både grill og fadølsanlæg, så der er mulighed for at se kampen med lidt godt til ganen.