Carlsberg Sport Cup ruller i uge 31

Det er med stolthed og stor fornøjelse at Lyngby Boldklub i samarbejde med Carlsberg byder velkommen til jubilæumsgave nummer 25 af den traditionelle elite turnering for U17 og U19 hold, der igen i år afholdes på Lyngby Stadion i perioden 27/7 – 1/8.
Turneringen har traditionelt tiltrukket de bedste hold fra Skandinavien og resten af Europa og i år er ingen undtagelse. "Turneringen har gennem årene traditionelt budt på god fodbold med hold, man ikke ser hver dag på de danske kanter. Det er en god mulighed for os i Lyngby at vise vores klub frem, bygge på og vedligeholde vores fodbold netværk samt give vores egne elite hold nogle gode kampe mod anderledes spillestile" udtaler turneringschef Martin Felbo og fortsætter:
Blandt debutanterne i år finder vi HSK Zrinjski Mostar fra Bosnien, der deltager i begge rækker samt Istanbul Basaksehir – begge klubber hvis 1. senior ligger i de bedste rækker i deres respektive lande. Desuden har vi traditionelt krydret det med skandinavisk islæt med deltagelse af Fredrikstad FK fra Norge, Falkenbergs FF fra Sverige og et kærkomment velkommen tilbage efter nogle års fravær til vore islandske venner fra FRAM Reykjavik.
Endelig deltager vore danske kollegaer fra AB og Randers FC i begge rækker. Vi ser meget frem til at byde velkommen til god fodbold og lige så god stemning på Lyngby Stadion og opfordrer alle til at kigge op og se morgendagens stjerner.
Se meget mere om hold, turneringsplan mv. via dette link