Lyngby sæsondebuterer mod HB Køge

Kampprogrammet for den kommende sæson i 1. division er nu endeligt offentliggjort. Kun små-justeringer og TV-kampe, der fastlægges løbende, mangler og derfor kan vi nu også endegyldigt slå fast, at Lyngby Boldklub starter sæsonen 2015/16 på hjemmebane mod HB Køge torsdag den 23. juli kl. 17.45 på Lyngby Stadion – et opgør, der vises direkte på Tv3 Sport.
Derudover venter der en række spændende opgør i efterårets første runder. I runde 2 skal Lyngby til Horsens og i runde 3 venter Silkeborg på Lyngby Stadion – begge modstandere, som De Kongeblå traditionelt har det svært mod. De tre hårde indledningsrunder efterfølges af endnu to svære udebaneture til Vendsyssel og FC Fredericia, så det vil uden tvivl blive et krav til Lyngby-spillerne at de er helt klar fra start!
De nye oprykkere i ligaen, traditionsklubben Næstved og FC Helsingør, gæster begge Lyngby Stadion i efteråret til to festlige fredagskampe på Lyngby Stadion. Lyngby Boldklub har i planlægningen foretrukket festlige aftenkampe og familiære søndagsoplevelser, og det ønske har DBU imødekommet. Der tages naturligvis forbehold for planlægningen af TV-kampe, der kan skubbe programmet yderligere.
Hold derfor altid øje med Lyngby Boldklubs medier og kampoversigten, som du finder ved at klikke her. Vi glæder os til at byde jer velkomne på Lyngby Stadion den 23. juli!