Andersen og Minor forlader Lyngby BK

Lyngby Boldklub siger farvel til Martin Andersen og Rasmus Minor Petersen, der forlader klubben efter de to sidste kampe i denne sæson. Kampene mod AGF og Viborg er således de sidste mulige optrædener i denne omgang for de to spillere, der forlader Lyngby Boldklub ved kontraktudløb i udgangen af juni.
Årsagerne er primært manglende spilletid, for indstillingen til livet som Lyngby-spiller er der ikke en finger at sætte på: ”Både Rasmus og Martin har bidraget positivt til truppen og holdet gennem de sidste halvandet til 2 år, så vi har meget at takke dem for. De har en fantastisk indstilling både på og udenfor banen og ønsker dem begge held og lykke i fremtiden” siger Dennis Poulsen, adm. direktør i Lyngby Boldklub.
Rasmus Minor Petersen kom til Lyngby Boldklub fra Brønshøj i sommeren 2013 og har siden spillet 40 kampe og scoret et enkelt mål. Martin Andersen, der også var i Lyngby Boldklub fra 2007 til 2009, forlader klubben med 55 kampe og seks scoringer på CVet.
Lyngby Boldklub ønsker duoen held og lykke og siger farvel med blomster, når Lyngby i morgen tørner sammen med AGF på Lyngby Stadion. Også Patrick Mortensen får blomster ved den lejlighed. Angriberen skifter efter sæsonen til Sarpsborg i Norge.