Pannaturnering og stegt flæsk på stadion

Lyngby Boldklubs kamp mod Vejle Boldklub byder på fodboldoplevelser og muligheden for at mænge sig i stegt flæsk fra kampsponsor Restaurant Hvide Hest. Det hele løber af stablen på mandag, 2. pinsedag, fra klokken 13.00 – dvs. fra 2 timer før Lyngbys spændende kamp mod Vejle Boldklub.
Pannaturnering
I Pannaturneringen vil der både være 1v1 og 2v2-turnering. Der vil derfor være rig mulighed at spille både mod og med venner, eller komme og udfordre nogle du ikke kender.  Banerne er sat op ved klubhuset.
Der vil være tre aldersgrupper (7-9 år, 10-13 år og 14-16 år). Vinderen vil blive valgt ud fra den, der har vundet flest kampe i sin aldersgruppe. Man kan dog maks. spille tre kampe i træk, da alle skal have chancen for at spille. Der vil være gratis billetter til Vejle-kamp til alle Panna-deltagere.
Derudover vil der være kongeblå balloner, og hos ansigtsmaleren kan du få malet et Lyngby logo eller dit yndlingsdyr. Der vil også være salg af mad og drikke samt fede præmier til de bedste mål, de sejeste tricks samt en lækker præmie til vinderne af de tre aldersgrupper. Turneringen starter klokken 13.00 ved klubhuset.
Stegt flæsk på stadion
Mandagens kampsponsor er Restaurant Hvide Hest på Bakken, og i samarbejde med Lyngby Boldklub byder de på en portion stegt flæsk med persillesovs for kun 40 kr. Salget sker i fan-boden på Nordea-tribunen samt i den store bod på Hellerup Finans-tribunen, og der er kun et begrænset antal kuverter i salg.
Den lokalt-berømte flæsk fra Hvide Hest er klar til servering når dørene åbner på stadion klokken 14.00.
Du kan købe billet til kampen ved at klikke her!