Kaptajnen forlænger med De Kongeblå

Lyngby Boldklub og anfører Mathias Tauber er i dag blevet enige om en forlængelse af forsvarsspillerens kontrakt. Kaptajnens nye aftale løber frem til sommeren 2017.
Lyngby Boldklub kan i dag præsentere en god nyhed. De Kongeblå er blevet enige med anfører Mathias Tauber om at forlænge kontrakten, der stod til udløb efter indeværende sæson. De to parter har underskrevet en 2-årig forlængelse til stor glæde for adm. direktør Dennis Poulsen:
”Vi har hele vejen haft en rigtig god dialog med Tauber om en mulig forlængelse, og vi har fra starten været enige om, at det var det her begge parter ville. Tauber er en vigtig spiller for klubben. Både på og uden for banen er han en ægte leder, der går forrest og som samtidig er blevet en sand kulturbærer for klubben. Så vi er rigtigt glade for, at vi er nået i mål med kontraktforlængelsen” fortæller Dennis Poulsen.
Mathias Tauber kom til Lyngby Boldklub fra AB i sommeren 2010, og har sidenhen repræsenteret De Kongeblå i både Superligaen og 1. division – de sidste lidt over 3 år som anfører. Tauber står i perioden noteret for 127 førsteholdskampe og 7 scoringer.
Mathias Taubers nye aftale løber frem til sommeren 2017.