Lyngby henter Danilo Arrieta

Lyngby Boldklub henter til sommer den 28-årige angriber Danilo Arrieta, der har været en vigtig faktor i Skives fantastiske oprykningssæson i 1. division. Arrieta har underskrevet en 2-årig kontrakt med De Kongeblå.
At Danilo har valgt at underskrive en kontrakt med Lyngby Boldklub frem til sommeren 2017 skaber stor tilfredshed i klubhuset på Lundtoftevej. Det fortæller adm. direktør Dennis Poulsen: ”Danilo har stort set hele pakken som angriber. Han er en dygtig dybdeløber og omstillingsspiller, men kan også spille i mellemrummet”.
”Derudover kan han noget på egen hånd og han kan afslutte med begge ben, hvilket har bidraget til et højt scoringsgennemsnit. Danilo har afvist klubber på en højere hylde for at komme til os, fordi han her ved den positive tilgang vi har til spillet. Vi ser frem til et godt samarbejde til gavn for os og Danilo” fortæller Dennis Poulsen.
Danilo Arrieta, der har chilenske rødder, har tidligere i karrieren repræsenteret blandt andre Valencia, AGF, Vejle, Hobro, Viborg og senest Skive, der har haft glæde af offensivspillerens kvaliteter siden i vinters.
28-årige Danilo Arrieta tiltræder sin 2-årige kontrakt i Lyngby Boldklub pr. 1. juli.