Lyngby Boldklub siger farvel til trænerteamet

Lyngby Boldklub har i dag valgt at stoppe samarbejdet med cheftræner Jack Majgaard Jensen og assistenttræner Jonas Eidevall. Det sker efter førsteholdet blot har hentet tre point i de seneste 10 kampe fortæller adm. direktør Dennis Poulsen:
”Vi har i dag valgt at sige farvel til cheftræner og assistenttræner Jonas Eidevall grundet forårets skuffende resultater. Vi vil nu bruge resten af foråret til at finde den rigtige træner, som kan bringe Lyngby tilbage i Superligaen hurtigst muligt. Vi vil også bruge tiden på at analysere vores trup, så vi kan få de rigtige forstærkninger i det kommende transfer vindue” fortæller adm. direktør Dennis Poulsen.
Lyngby Boldklub oplyser endvidere, at det i første omgang bliver klubbens A+træner Søren Hermansen og U19-træner Thomas Lollike, der overtager ansvaret for træningen af Lyngby Boldklubs førstehold.