Boldtricks for børn til Fredericia-kampen

På lørdag før kampen mod Fredericia kan du komme til børnedag på Lyngby Stadion. Her kan du blandt andet lære fodboldtricks og få lavet ansigtsmaling. De første 50 børn får gratis entré til kampen.
Arrangementet foregår på lørdag den 25. april fra klokken 12.00 på banerne ved klubhuset. Her er ansigtsmaleren igang fra kl. 12.15 og maler alt fra løver til Lyngby-logoer. Fra kl. 13.00 vil drengene fra fodboldevent.dk komme og lære seje fodboldtricks fra sig i en workshop der varer i alt 45 minutter. Der vil også være mulighed for at komme med spørgsmål til drengene.
Mad og drikke kan købes undervejs, og vi anbefaler alle at komme i god tid. Der er nemlig gratis billetter til kampen til de første 50 børn (under 16 år). Når workshoppen er slut går vi samlet ind på familieafsnittet på stadion og ser kampen Lyngby-FC Fredericia.
Vi glæder os til at se jer!
Program:
Kl. 12.00 – Uddeling af billetter til de første 50 børn (Under 16 år).
Kl. 12.15 – Ansigts maling og mulighed for at spille lidt fodbold.
Kl. 13.00 – Drengene fra fodboldevent.dk starter deres workshop.
Kl. 13.45 – Workshop slutter og vi går ind på stadion og ser kampen.