Lyngby henter Hvidovre-bomber

Lyngby Boldklub henter angriberen Jonathan Nielsen i Hvidovre. Den tidligere Helsingør-bomber har underskrevet en aftale frem til udgangen af 2016.
Lyngby Boldklub har hentet nyt blod til førsteholdstruppen. Den 24-årige angriber Jonathan Nielsen er hentet i Hvidovre IF og er blevet udstyret med en kontrakt med De Kongeblå, som han skal score mål for de næste to år. Tilgangen skaber glæde i Lyngbys sportslige sektor, der har arbejdet på at supplere truppen med en ny angriber:
”Vi er glade for, at det er lykkedes at hente Jonathan i Hvidovre. I Jonathan har vi fået en angriber, som har flere strenge at spille på. Han er god til at løbe dybt, men også dygtig i rollen som mere typisk target player. Og så han vist at han kan score mål i 1. division” fortæller Jack Majgaard Jensen, der forventer at Jonathan Nielsen skal bruge noget tid på at vænne sig til spillestilen i Lyngby:
”Vi skal have lidt tålmodighed med Jonathan, da han først skal komme ind i den måde vi spiller på. Det ved vi af erfaring godt kan tage lidt tid. Men vi er sikre på, at Jonathan vil arbejde hårdt for at kommer ind omkring i start-11'eren så hurtigt som muligt” lyder det fra Jack Majgaard Jensen.
Jonathan Nielsen har i indeværende sæson lavet 7 mål for Hvidovre i 2. Division Øst, mens det i sidste sæson blev til 10 scoringer i 1. division. Angriberen, der ud over Hvidovre også har scoret mål for Helsingør og AB, har underskrevet en kontrakt med Lyngby frem til 31/12-2016.