2-årig kontrakt til sydafrikanske Surprise

Lyngby Boldklub har hentet den 27-årige sydafrikanske kantspiller Bradley Ralani, der populært går under navnet ”Surprise”. Offensivspilleren har underskrevet en 2-årig kontrakt med De Kongeblå.
Kantspilleren Bradley Ralani – med tilnavnet Surprise – er ny mand hos Lyngby Boldklub. Efter et grundigt lægetjek har parterne underskrevet en 2-årig kontrakt, hvilket skaber glæde i klubhuset på Lundtoftevej:
”Vi er meget glade for, at det er lykkedes os at hente Surprise, der i flere år har været en stor profil i Superettan. Med sine offensive kvaliteter har han tiltrukket opmærksomhed fra større klubber i Sverige, så på den baggrund er det lidt et scoop”.
”Desværre har historien den krølle på halen, at Surprise i maj sidste år blev ramt af en korsbåndskade, og siden da har han arbejdet for at komme tilbage. Han mangler stadigvæk 3-4 måneder for at være 100% klar til at spille, så derfor skal man mere se dette som en forstærkning af truppen til næste sæson. Alt det som Surprise kommer til at spille i foråret vil være en bonus for os” fortæller cheftræner Jack Majgaard Jensen.
27-årige Surprise kommer til Lyngby på en fri transfer fra Landskrona BoIS, der har haft glæde af kantspilleren de sidste 4 sæsoner. Inden da var han på kontrakt hos Helsingborg, der hentede Surprise i Sydafrika hos Stars of Africa Football Academy.
Lyngby Boldklub og Surprise har underskrevet en aftale frem til udgangen af 2016.