Lyngby forlænger med Lasse Fosgaard

Lyngby Boldklub er enige med Lasse Fosgaard om en forlængelse af kantspillerens kontrakt. Den nye aftale løber frem til sommeren 2017.
Lasse Fosgaard har i dag sat sin underskrift på en ny kontrakt med Lyngby Boldklub. Den 28-årige offensivspiller er i gang med sin tredje sæson for De Kongeblå, hvor kantspilleren har bidt sig fast som en vigtig profil – derfor skaber det også glæde, at Fosgaard i dag har sat sin signatur på en ny kontrakt med Lyngby Boldklub:
”Kontinuiteten er vigtig for et hold som vores, så først og fremmest glæder jeg mig over, at endnu en profil har valgt at forlænge samarbejdet med os” fortæller Jack Majgaard Jensen, der i vinterhalvåret har kunnet se både Philip Rasmussen, Mads Nordam, Bror Blume, Thomas Sørensen, Vito Mistrati og Frederik Gytkjær forlænge deres kontrakter med De Kongeblå.
”Lasse er en dygtig spiller, der har spillet alle vores ligakampe i efteråret, og han er samtidig en spiller, der står for mange af de værdier, som vi vægter højt. Han er er ærgerrig, hårdt arbejdende og samtidig en holdspiller, der er vellidt af truppen. Så vi er selvsagt glade for, at vi også i fremtiden har Lasse Fosgaard i klubben” fortæller cheftræner Jack Majgaard Jensen.
Lasse Fosgaard kom til Lyngby fra Brønshøj i sommeren 2012. På de tidspunkt indgik man en aftale frem til sommeren 2015, men den kontrakt afløses altså nu af en ny aftale. Fosgaard er i indeværende sæson noteret for deltagelse i samtlige 18 ligakampe samt to kampe i DBU Pokalen. I alt har kantspilleren optrådt i Lyngby-trøjen 68 gange med seks scoringer til følge.
Fosgaards nye kontrakt løber frem til sommeren 2017.