Mind Your Own Business på trøjerne i Brøndby

Når De Kongeblå i morgen løber på banen i Brøndby Hallen foran rullende TV-kameraer vil de kvikke bemærke, at Lyngby-trøjen har fået nyt motiv! Mind Your Own Business-logoet pryder således den kongeblå trøje.
Til søndagens stævne har Lyngby Boldklub og hovedsponsor Hellerup Finans besluttet at donere mave-reklamen til Mind Your Own Business – et projekt under Dansk Flygtningehjælp, som Lyngby Boldklub er aktiv i som mentorvirksomhed. Det betyder i praksis, at den normale Lyngby-trøje med "Hellerup Finans" på maven er byttet ud med en tilsvarende trøje med "Mind Your Own Business"-motiv.
"Vi er glade for den forskel, vi kan være med til at gøre i og for projektet "Mind Your Own Business". I samarbejdet er vi mentorvirksomhed for 5 unge drenge i Halsnæs Kommune, der gennem aktiviteter og events for deres egen aldersgruppe ønsker at skabe et alternativ til de dårlige vaner i lokalsamfundet. At vi samtidig får muligheden for at eksponere Mind Your Own Business på boldklubbens fornemmeste eksponeringsplatform foran tusindvis af seere er et rent privilegie, og vi glæder os over at kunne være behjælpelige med at skabe synlighed om projektet" fortæller Kristian Maimann, kommunikationschef i Lyngby Boldklub.
"Det betyder meget for programmet og for drengene, at de får mulighed for at møde og samarbejde med nogle andre voksne end de plejer. Derfor er det enormt vigtig, at det danske erhvervsliv engagerer sig som sparringspartner for drengene i forhold til drenges forretningsudvikling, og vi sætter stor pris Lyngby Boldklubs involvering. At se vores logo på Lyngbys spillertrøjer giver klart Mind Your Own Business og drengene motivation og en kæmpe anerkendelse, som er meget værd" siger programchef i Mind Your Own Business Maria Kavita Nielsen.
Mind Your Own Business-logoet vil være at finde på den blå Lyngby-trøje til morgendagens stævne, hvor De Kongeblå møder OB, FC Vestsjælland og Fremad Amager. Du kan læse mere om samarbejdet ved at klikke her eller gå ind på projektets hjemmeside: www.myob.dk.