Lyngby Boldklub søger nyt medlem til salgsteamet

Brænder du for salg og forretningsudvikling? Og har du lyst til et udfordrende og spændende arbejde med salg af et business partner program til dansk erhvervsliv?  Så har Lyngby Boldklub måske en stilling til dig.
Lyngby Boldklub A/S søger et nyt medlem i vores salgsteam. Sammen med vores sponsorchef bliver din opgave at sælge vores nye business partner program til det danske erhvervsliv. Du kontakter beslutningstagere med henblik på at booke et møde, hvor du afdækker deres forretning, behov og ønsker. Du præsenterer herefter de muligheder vi kan tilbyde, og aftaler det videre forløb.
Du får ansvaret for hele salgsprocessen, fra booking af møde til indgåelse af aftaler og løbende levering af værdi for partnerne – dvs. fra start til slut. Du opbygger din egen kundeportefølje, hvor det er dit ansvar, at kunderne er så tilfredse, at de vælger Lyngby Boldklub som partner i mange år fremover. Undervejs kan du sparre med resten af teamet, men vi forventer at du i høj grad er selvkørende og tager fuldt ejerskab over salgsprocessen og dine kunder.
Du kan læse hele jobannoncen ved at klikke her!