Lyngby Boldklub forlænger med Vito Mistrati

Lyngby Boldklub har forlænget aftalen med Vito Hammershøy-Mistrati, således at parterne har kontrakt på samarbejdet frem til sommeren 2017.
Vito Hammershøy-Mistrati har i dag sat sin signatur på en ny kontrakt med De Kongeblå. Midtbanespilleren og Lyngby Boldklub havde i forvejen papir på hinanden frem til sommer, men allerede nu er kontrakten forlænget med yderligere to år – og det glæder cheftræner Jack Majgaard Jensen:
”Jeg er meget glad for, at vi har forlænget kontrakten med Vito, som vi alle har store forventninger til i fremtiden. Vito har en stort udviklingspotentiale, og kan i mine øjne blive en meget komplet central midtbanespiller, hvor hans spidskompetencer først og fremmest er en rigtig god spilforståelse og teknikken til at udnytte den” fortæller Jack Majgaard Jensen og fortsætter:
”Vito har i efteråret også udviklet sine fysiske egenskaber. Han er blevet mere løbestærk og er også blevet en bedre presspiller. Derudover har han vist den rette mentale indstilling ved ikke at finde sig i noget ude på banen, og give igen både verbalt og fysisk. Derfor har vi en stor tro på, at Vito fortsætter udviklingen og derigennem blive en vigtig spiller for vores hold” lyder det fra Lyngby-cheftræneren.
Mistrati kom til Lyngby på en fri transfer fra HB Køge i sommer, og fik en flyvende start for Lyngby, da han scorede og blev matchvinder i sin debutkamp mod AB. I efteråret blev det til i alt 16 kampe – 14 i ligaen og 2 i DBU Pokalen.
Vito Hammershøy-Mistratis nye kontrakt med Lyngby løber frem til 30. juni 2017.