Juleshow og autografer hos Johannes Fog

Lyngby Boldklubs trofaste samarbejdspartner Johannes Fog afholder på lørdag et stort juleshow i trælasten på Firskovvej 20 i Lyngby. Kom og hyg med De Kongeblå, der stiller med to førsteholdsspillere.
Lørdag den 6. december fra 10-14 er der stort juleshow hos Johannes Fogs trælast på Firsskovvej 20 i Lyngby. Der vil være glögg, æbleskiver, guf, musik og fodbold i lange baner, og så har du også mulighed til at få styr på juletræet inden det er for sent.
Arrangementet starter allerede kl. 10.00, og klokken 12.00 er der besøg fra Lyngbys førstehold, når to af vores spillere kigger forbi til en sludder, lidt autografer og boldspil med børnene. På dagen kan du også møde den verdensanerkendte boldjonglør Michael Toft, der formentlig kan sætte de fleste af vores egne spillere til vægs – han er i hvert fald verdenskendt for sine vilde boldtricks på nettet.
Udover juletræssalg er der også mulighed for at få helt op til 75% rabat på en lang række varer – blandt andet gulve, værktøj, vinduer og døre. Læs meget mere om arrangementet ved at klikke her.