Ny kontrakt til Mads Nordam

19-årige Mads Nordam viser stort potentiale og det skal forløses i Lyngby Boldklub. Forsvarsspilleren har netop forlænget sin kontrakt frem til sommeren 2017.
Unge Mads Nordam har i efteråret taget Lyngby med storm. Forsvarsspilleren fik kontrakt med De Kongeblå i sommer, og var egentlig tiltænkt en rolle som gardering – men skader kastede den tidligere FCK-anfører i kamp fra første runde og 15 kampe, en scoring og en debut på U20-landsholdet senere er der nu enighed om, at forlænge Nordams kontrakt, der ellers først udløb til sommer.
”Mads kom lidt tilfældigt til klubben i sommer, men grundet skader fik han meget spilletid i opstarten og han gjorde det så godt, at han siden da har fået meget spilletid på A-holdet. Han har trods sin unge alder allerede bevist, at han kan spille i 1. division.  Derfor er han også en spiller som vi forventer os meget af i fremtiden, ikke mindst fordi han har den helt rigtige indstilling til at blive en profil på vores hold” fortæller cheftræner Jack Majgaard Jensen og fortsætter:
”Mads er dygtig i sit forsvarspil – både i duel og i sine positioner, men han er samtidig også meget rolig på bolden. Mads er en spiller som, lige meget om han spiller eller ej, arbejder stenhårdt for at dygtiggøre sig i både træning og kamp. Derudover er der helt sikkert et lederpotentiale som vi skal få udløst. Så vi er meget glade for at tilknyttet Mads til næste 2,5 år” lyder det fra Jack Majgaard Jensen.
19-årige Mads Nordam spillede sidste sæson som anfører på FCKs U19-hold i både U19-ligaen og UEFA Youth League, men skiftede i sommerpausen tilværelsen som ungdomsspiller ud med livet som seniorprofessionel. Nordam har i efteråret opnået 13 ligakampe og 2 pokalkampe for Lyngby Boldklub, der har papir på forsvarstalentet frem til 30. juni 2017.