Muligt Andersen-comeback mod Vendsyssel

Lyngby Boldklub og Vendsyssel tørner søndag eftermiddag sammen i en vaskeægte topkamp på Lyngby Stadion. Cheftræner Jack Majgaard Jensen har udtaget sit hold til kampen.
Efterårssæsonen er blot to kampe fra vinterpausen og dermed er det også blevet tid til at tage afsked med fodboldåret 2014 på Lyngby Stadion. Årets sidste hjemmekamp er mod topholdet fra Vendsyssel og det giver alletiders mulighed for at tage afsked med hjemmepublikummet med manér. Det hele sker søndag eftermiddag med kick-off klokken 14 på Lyngby Stadion – og forhåbentlig i en levende kulisse, der bliver en topkamp værdig.
Vendsyssel FF har med ankomsten af Ove Christensen og en række rutinerede folk haft en flot efterårssæson. Ikke mange havde regnet med nordjyderne, men satsningen er lykkedes og søndagens gæster går til de sidste to runder med en flot 3. plads i bagagen. Oven i det er Vendsyssel inde i en flot periode, hvor holdet ikke har tabt i NordicBet Ligaen siden den 26. september. Det er seks kampe i streg – og dertil kommer en fænemonal udebaneform, hvor Vendsyssel er ubesejrede i 7 udekampe i træk.
Så det bliver helt sikkert en svær eftermiddag for De Kongeblå. Lyngby måtte i sidste weekend nøjes med et enkelt point i udekampen mod Fredericia – et resultat og en præstation, som ingen fra Lyngby kunne være tilfredse med. At Lyngby er ubesejrede i ligaen i de seneste otte kampe bør dog generelt tilføre både optimisme og selvtillid forud for opgøret, hvor der altså bliver tale om lidt af en gyser.
Cheftræner Jack Majgaard Jensen kan forud for kampen notere enkelte plusser på den ellers alt for ofte benyttede skadesliste. Mathias Mejer Knudsen er klar igen efter en skulderskade holdt ham ude af den seneste kamp i Fredericia. Og så kan der blive comeback til både Jeppe Brandrup og Martin Andersen, der har været fraværende det seneste stykke tid.
Køb din billet til kampen her.
Lyngbys trup mod Vendsyssel FF:
1. Nicklas Højlund, 2. Mathias Mejer Knudsen, 4. Mathias Tauber, 7. Jesper Christjansen, 8. Martin Andersen, 9. Lasse Fosgaard, 11. Patrick Mortensen, 12. Mads Nordam, 13. Vito Hammershøy-Mistrati, 14. Philip Rasmussen, 17. Casper Højer Nielsen, 19. Kristian Lindberg, 20. Jeppe Brandrup, 21. David Katz Boysen, 22. Bror Blume, 24. Thomas Sørensen, 26. Frederik Gytkjær, 31. Kristian Joensen.