Lyngby og HB Køge flytter søndagskamp

Lyngby Boldklubs hjemmekamp mod HB Køge den 28. september flyttes to timer frem. Nyt kamptidspunkt er klokken 13.00.
Lyngby Boldklub og HB Køge har i fællesskab flyttet den indbyrdes NordicBet Liga-kamp søndag den 28. september. Kampen var oprindeligt programsat med kick-off klokken 15.00, men efter ønske fra Lyngby-Taarbæk Kommune er kampen nu rykket frem til klokken 13.00, således at det kan undgås at benytte lys til kampen.
Lysmasterne på Lyngby Stadion har været genstand for heftig debat i lokalsamfundet i år, og ifølge nyligt vedtagne planer i Lyngby-Taarbæk Kommune skal lysløsningen på stadion renoveres og være klar til fuld og fri benyttelse til forårssæsonen.
Har du allerede købt billet påtrykt spilletidspunktet klokken 15 behøver du ikke foretage dig yderligere. Din billet er også gældende til det nye kamptidspunkt. Tilskuere, der ønsker billetten refunderet, kan henvende sig til km@lyngby-boldklub.dk.