Mads og Mads på banen for landsholdet

Både Mads Kaalund og Mads Nordam kom i aktion i landsholdstrøjen, da U20-landsholdet og U19-landsholdet kæmpede mod henholdsvis De Forenede Arabiske Emirater og Norge. Mads Nordam blev matchvinder.
U20-landsholdet var i denne uge et smut i Slovakiet, og det blev en tur, man nok ikke glemmer sådan lige foreløbigt. Baneflytninger gjorde at kampen blev forsinket og til sidst afviklet på en umulig bane – danskerne holdt dog fokus på præstationen, og fik en fortjent sejr.
Lyngbys Mads Nordam var med fra start, og det var netop den garderhøje forsvarsspiller der afgjorde kampen. Efter 18 minutter fulgte Nordam op på en returbold efter et hjørnespark og bragte Danmark foran med 1-0. Den stilling holdt kampen ud, og dermed kunne Nordam notere sig som matchvinder med sin anden scoring i rødt og hvidt.
Mads Kaalund var ligeledes i aktion for landsholdet, da han var med de rød-hvide U19-drenge i Norge for at møde broderfolket mod nord. Kaalund fik den sidste halve time på det stærke mandskab, der vandt en flot 2-1-sejr på kunstgræsset i Lyngdal.
Mens Nordam og U20-landsholdet nu er tilbage i Danmark igen, så møder U19-landsholdet lørdag aften Sverige i endnu en kamp på Lyngdal Stadion. Der er kick-off klokken 18.