Tauber i muligt comeback mod Vejle

Søndag aften står i fodboldens tegn i Lyngby – De Kongeblå tager imod Vejle Boldklub i jagten på point i NordicBet Ligaen. Cheftræner Jack Majgaard Jensen har udtaget 18 mand til opgøret.
Efter 1-2 i Fredericia er det et Lyngby-hold på jagt efter oprejsning, der søndag aften løber på banen på Lyngby Stadion. De Kongeblå tager imod Vejle Boldklub, der har indledt sæsonen med et par præstationer på det jævne. Fem point er det blevet til for Tonny Hermansens tropper, der har besejret Brønshøj og fået point mod Fredericia og FC Roskilde.
Cheftræner Jack Majgaard Jensen må til opgøret set bort fra en skadet Bror Blume, ligesom også Rasmus Minor desværre er blevet ramt af et lille tilbagefald på sin skade. Klar til sæsonens første spilleminutter er til gengæld anfører Mathias Tauber, der har trænet fuldt med og er tæt på at ramme kampformen.
Der er kick-off på Lyngby Stadion klokken 18.00 og sendes i øvrigt direkte på Tv3 Sport.
Lyngbys trup mod Vejle Boldklub:
1. Nicklas Højlund, 2. Mathias Mejer Knudsen, 4. Mathias Tauber, 5. Valon Ljuti, 7. Jesper Christjansen, 8. Martin Andersen, 9. Lasse Fosgaard, 11. Patrick Mortensen, 12. Mads Nordam, 13. Vito Hammershøy-Mistrati, 14. Philip Rasmussen, 15. Lee Rochester, 17. Casper Højer Nielsen, 20. Jeppe Brandrup, 21. David Katz Boysen, 24. Thomas Sørensen, 26. Frederik Gytkjær, 31. Kristian Joensen