18 mand klar til kamp i Fredericia

Lyngby drager søndag eftermiddag til det østjyske, hvor De Kongeblå tørner sammen med FC Fredericia i 4. spillerunde af NordicBet Ligaen. Jack Majgaard Jensen har udtaget sin trup.
Efter to sejre på stribe kom De Kongeblå en smule ned på jorden igen i sidste spillerunde, hvor det lykkedes for Brønshøj at snuppe et enkelt point på Lyngby Stadion. Ved den lejlighed var det ikke så meget resultatet, som præstationen, der nagede i Lyngby-lejren, og derfor kommer De Kongeblå, på trods af midtugesejren over Avarta i DBU Pokalen, til morgendagens opgør med en mission om spillemæssig oprejsning – og naturligvis tre point med hjem i bussen.
FC Fredericia har ikke fået den ønskede start på denne sæson og den ambitiøse klub er et af fire mandskaber i ligaen, der kun har hentet et enkelt point. Det kom i lokalopgøret mod Vejle i 2. spillerunde, mens man i de to øvrige kampe har tabt til henholdsvis Vendsyssel FF og på udebane mod AB.
Lyngbys cheftræner Jack Majgaard Jensen vil uden tvivl få sit hold til at gøre alt for, at Fredericia også efter søndagens kamp har et enkelt point, mens Lyngby kan hoppe helt op i toppen med yderligere tre til samlingen. Til at fuldføre den mission har Jack Majgaard Jensen og assistent Jonas Eidevall valgt de samme 18 som i sidste weekend spillede 1-1 mod Brønshøj. Det betyder at Rasmus Minor Petersen fortsat er fraværende for at genopbygge formen efter en længere skade, ligesom også Mathias Tauber fortsat er ude.
Der er kick-off på Monjasa Park i Fredericia klokken 15.00
Lyngbys trup mod FC Fredericia:
1. Nicklas Højlund, 2. Mathias Mejer Knudsen, 5. Valon Ljuti, 7. Jesper Christjansen, 8. Martin Andersen, 9. Lasse Fosgaard, 11. Patrick Mortensen, 12. Mads Nordam, 13. Vito Hammershøy-Mistrati, 14. Philip Rasmussen, 15. Lee Rochester, 17. Casper Højer Nielsen, 20. Jeppe Brandrup, 21. David Katz Boysen, 22. Bror Blume, 24. Thomas Sørensen, 26. Frederik Gytkjær, 31. Kristian Joensen.